2 Mayıs 2011 Pazartesi

Nisan Favorileri/April Faves

Her ne kadar bunu nasıl yapacağım konusunda pek bir fikrim olmasa da,bundan sonra yapmaya karar verdim dostlarım.Her ay sonu o ay en çok ne kullanmışım,ne dinlemişim,neye takılmışım,ne yemişim falan,böyle başlıklar altında toplayıp yazacağım.Youtube'da makyaj guru'ları yapıyor bunu,ama benim kullandığım çoğu ürün yıllardır stabil olduğundan -her ay clinique rimel diyemem ki:)- ben daha genele indirgeyeceğim.Neleri favori belledim,nereye gittim falan filan..Böyle işte:)
O zaman başlayalım..Nisan ayındaki,
Favori Makyaj Ürünü:Clinique Blushing Blush Powder Blush allık.Tonu da innocent peach.Bayılıyorum tek kelimeyle,ben çok beyaz olduğumdan her allık yüzüme gitmeyebiliyor,emanet gibi durabiliyor ama bu çok güzel.Alalı çok oldu ama o kadar yüksek gramaja sahip bir ürün ki,bitmiyor!Biterse de alacağım sayılı ürünlerdendir,çantamdan ayırmıyorum.
Favori Cilt Bakım Ürünü:Clinique Pore Minimiser Instant Perfector.Fondöten benzeri ama yağsız ve ten rengi dokusuyla t bölgemdeki gözenekleri muhteşem bir şekilde kapatıyor.Ama ne yazık ki bu ay bitti:(
Favori Parfüm:Chloé Love.Şişesi,reklamları,kokusu,muhteşem!
Favori saç bakım ürünü:Body Shop Banana Hair Conditioner.Yani muzlu saç kremi:) Yola gelmeyen saçlarımı aldı yumuşacık yaptı,vazgeçilmezim olma yolunda.
Favori Mekan:Kanyon Starbucks.Sanırım 2 günde bir gittik.Çalışanlar sıkıldı bizden:) Ama işimiz düşmüştü,napalım.
Favori Yiyecek:Starbucks'ın peynirli simit'i ve sebzeli böreği aceleye getirilmiş bütün öğünlerime sahip çıktı denebilir.
Müzik dersek... Mumford&Sons olabilir.Hatta olur bile.En süper keşfim.
Favori Dizi:Ben dizi izlemiyorum ki son zamanlarda.Hiç hatta.Ama vakit olurse Glee'ye bakıyorum elbet.The Big Bang Theory'ye de,geri kalmıştım.
Favori Film:Kesinlikle Rio.Muhteşemdi.
Kitap peki? Elime alıp da karıştırdığım,Ayşe Kulin'in Hayat'ı olabilir.Başlamadan bir ön giriş yaparım böyle ben,karıştırırım.Bu ay dergilere daldığımdan da,hatırladığım tek kitap bu oldu.
Bu kadar dostlarım.Aklıma gelenler bunlar oldu,ama eğlenceli gibiydi de.Siz de deneyin bence,sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!