6 Mayıs 2011 Cuma

It's friday!


Rebecca Black'in ünlü fiyasko-fenomen şarkısı friday ile başladım yazıma dostlarım.Meraklanmayın şarkıyı dinlemiyorum şu anda:) Ama bugün cuma,eh haftasonu da var malum,yapacak birşey bulamayanlar olur mu?Diye düşündüm,kendi kendime bir Cuma/Haftasonu rehberi hazırladım.Haftasonu ne yapmalı,ne yiyip ne içmeli? Buyrun başlayalım.
Nereye gitsek,ne yapsak ne etsek derseniz... Bu cuma Kültür Üniversitesi'nde Ozan Doğulu ve hemen arkasından Sertab Erener çıkıyor,Kültür'lü bir arkadaşınız varsa aldırın biletleri,doğru dinlemeye.Ben Sertab'ın 90larda çıkardığı her hit şarkının hayranı olduğumdan,önereyim dedim.
Yok o olmaz ben daha sakin,daha duru bir akşam geçirmek istiyorum mu dediniz? Bülent Ortaçgil bu akşam saat 9da İndigo'da,oraya buyrun derim.
O da olmadı,ben daha alışılmadık,orjinal birşey istiyorum derseniz bahar renklerine bürünüp soluğu Fanfare Shavale ve Arzu Bozkurt eşliğinde Rumeli Orhan Kemal Orkestrası'nın Romeo Juliet'de gerçekleşecek performanslarına alalım sizi..Hıdırellez özel programlarıyla 9-8lik bir gece yaşayın gitsin dostlarım.
Ben cuma akşamları yorgun oluyorum iş güç,halim kalmaz mı? Peki,Cumartesiye ayırın enerjinizi o zaman.
Cumartesi akşamı Ayhan Sicimoğlu,Latin All Stars ile 23.00'da Ghetto'da.Borusan Müzik Evi ise 21.30'da dünya elektronik müzik duayenlerinden Christian Fennezs, Lillevan görselleriyle zenginleştireceği şovuyla dinleyicilerini bekliyor olacak.İndigo'da ise Basement Freaks&Ed Royal konseri 22.00 da başlayacak.
Pazar günü akşamdan kalmalığı nasıl mı atarız? Emirgan Sütiş'ten tutun,Sarı-Pembe Köşk'lere kadar her mekanıyla emrinizde.Bebek Sahil'de yürüyüş yapıp yorgunluğunuzu atar,sonra da bir sinema filmine kaçıverirsiniz.Neme lazım,havalar soğuk olabilir haliyle.Tolga Karaçelik'in yönettiği Gişe Memuru,türk filmlerinin arasında en öne çıkan.Vogue Türkiye'nin film hakkında yazdığı yazıyı ve oyuncularla yaptığı söyleşiyi okuyun derim.Çocuklar için Kırmızı Başlıklı Kız,az gerileyim bari diyenler için Hayden Christensen'lı Kıyamet Gecesi,ben daha geçen haftada kaldım diyenlere Thor,Never Let me Go gibi hala vizyonda olan sağlam filmler mevcut.Seçin beğenin:) 
Sergi gezelim diyenlere Fransız Kültür Merkezi'nde 20 Mayıs'a kadar gösterilecek olan Büyükada Yetimhanesi temalı sergi var,gidin görün derim.
Aaa Anneler günü,ve hala hediye almadım! Diyenlerdenseniz ki ben de onlardan biriyim:) O zaman alışverişe.Trendyol'da bugün Onitsuga Tiger,Jimmy Key,Lancaster indirimde,hem hesaplı alışverişe hem de anneleri mutlu etmeye gayet müsait.Desa'da birinci ürüne %20 ikincisine %30 ve her alışverişte 100TL'ye varan hediye çekleri avantajı var,kaçmaz.İnternet sitelerine üye olun,20TL indiriminiz hemen gelsin!Park Bravo,Kenneth Cole ve Nine West mağazalarında ise Park Bravo Group kartı olan müşterilere %40 indirim var.Charles&Keith de anneleri unutmamış,birinci ürüne %15,ikincisine %20,üçüncüsüne %30 indirim demiş.Kurt Geiger ve Carvela da seçili ürünlerinde %30 indirim seçeneğiyle hayırlı evlatları bekliyor.Clinique ise bu cumartesi Debenhams Mağazaları'nda her ürüne %15 indirim ve 150TL üzeri alışverişlerinize kol çantası hediyeleriyle sizinle.Bence göz atmaya değer dostlarım:)
Hiç havamda değilim,ben evcimen takılayım diyenlere de önerim,kapın moda dergilerinizi,kurulun koltuğunuza,açın bir kuzey avrupa chill out grubunu,dinleyin,okuyun,dinlenin.Benim elimde VogueTürkiye ve ElleTürkiye var,ve bir de Hakan Günday'ın AZ romanı..Dergilerin içinden çıkan tanıtım ürünüyle keşfettiğim doğadan form kayısılı bitki çayından bugün çıkıp bir kutu alayım diyorum dostlarım,o kadar güzel.Demleyin,demlenin,dinlenin.Sevgiler herkese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!