28 Nisan 2011 Perşembe

New Purchases!



Selamlar dostlarım.Çok Şükür ki,yeniden!Bu seferki post kendine bakım haftası kapsamında.Elimdeki ürünler o kadar güzeller ki! Hemen başlıyorum anlatmaya.
Şimdi ilk olarak bu bana çok sevgili Clinique Türkiye Ekibinin bir hediyesi olarak geldi.Hemen ondan başlıyorum:) Ürün bir iki hafta önce geldi ama deneyip siz dostlarıma deneyimlerimi öyle aktarmak istedim,zira ben kozmetik ürünleri konusunda youtube'un makyaj guruları gibi engin bir bilgiye sahip olmadığımdan dolayı,deneyimleyip görmek istedim.
Ürünün adı,Clinique Dark Spot Corrector.Piyasaya 30ml ve 50ml seçenekleriyle çıkmış olan,Clinique'in en yeni cilt bakım ürünlerinden biri.Bendeki 50ml olanı.Yaşlanma,Stres,Ergenlikte yaşanan sivilce problemleri bize çok iyi izler bırakmıyor,işte bu harika ürünün işlevi tam olarak burada kendini gösteriyor.Günde iki kez sorunlu bölgeye uyguluyorsunuz ve 1 ay içinde sonuç alıyorsunuz.Ben hala kullanmaya devam ediyorum,yaşlanma lekeleri bulunan annem de kullanıyor ve üründen çok memnun.Her zamanki Clinique güzelliklerine bu ürün de sahip:kokmuyor ve yoğun bir dokusu olduğundan şişeyi boşaltmanıza gerek kalmıyor.Muhteşem.
Diğeri için çok bekledim,çok aradım ama karşıma pazar akşamı çıktı.Adı Clinique Chubby Stick.Rengi de Whole Lotta Honey.Ben normalde ruj kullanmam,geçen postumda bahsettiğim Body Shop rujum bu aralar vazgeçmediğim tek dudak ürünüydü ama takıma chubby'i de kattım!Ama diğer renklerinde gözüm kaldı,hele bir şeftali tonu vardı ki..Ama o başka bir zamana:)Lip balm diyebiliriz onun için,renk vereninden ve kokmayanından.Nude renkleri tercih eden bünyem şaşmadı,kendisini hemen teamclinique'e kattı:)Ama wopping watermelon adlı tonunda da gözüm kalmadı değil:)
Bu seferlik bu kadar dostlarım.Ürünler hakkında sorunuz olursa memnuniyetle cevap veririm.Sevgiler:)

Hey guys! Hope everyone is ok.Today's post is about make up and skin care products.Again:)
I've 2 products to introduce you guys.One of them is came from the lovely team of CliniqueTurkey,and it's Clinique's brand new skin care product.
It's called Clinique Even Better Dark Spot Corrector.It helps getting rid of the dark spots occured because of age,acnes from teenage years and stress.Use 2 times in a day,and after a month,voila! It's amazing.Me and my mom are using it and we're both so glad.

The other one is Clinique Chubby Stick Lip Balm in the color of Whole Lotta Honey.I don't use lip products a lot and i don't know so much about them (i'm not a make-up guru you know:)) but this lovely thing totally stole my heart.It moisturises,it gives a shiny nude color and it doesn't smell,yay for that! I hate make up products that smell.And there's another chubby called wopping watermelon,and it totally stole my heart either!

So that's all for today,fellas.If you have anything to ask,i can answer them gladly.Love you all,take care! :)

1 yorum:

  1. Paylasimin icin tesekkürler. Cilt bakim ürünü, sirf lekelere, izleremi iyi geliyor, yoksa kirisiklarada iyi geliyormu canim? Annem icin acaba alsammi diye düsündümde, öptümm :-)

    YanıtlaSil

atış serbest!