1 Nisan 2011 Cuma

It bags of 2011

İstiyorum,istiyorum. Bu resimlerde gördüğünüz çantalardan ikisini mutlaka istiyorum! Vogue sitelerinde yaptığım bir keşifte buldum,tabii ki bütün çantaları görmek istersiniz diye scotty'i devreye sokacağım.Ama bunlar en  çok beğendiklerim oldu.Celine ve Chloé çantalara aşık oldum,diğerlerini de sevdim ama listemde bu ikisinden başkasına yer yok.
ps:her ay Vogue editasyonlarına para vererek bütçenizi harap ediyorsanız izninizle boşuna zahmet demek isterim.Ben her ay VogueTürkiye alıyorum ve VogueParis'in websitesini her gün takip ediyorum.İnanın pek farkı yok,siz de beğendiğiniz editasyonları sitelerden takipleyebilirsiniz. Çantaların hepsini görmek istiyorum bunlar yetmedi diyorsanız scotty'yi takip edin.
I seriously need a wishlist! I want 2 of the bags that you see in this post's pics.I found these collection in one of the trips that i've took to Vogue.fr,and of course i'll connect you to scotty for more photos and the prizes.Celiné and Chloé ones are my faves,i liked the other ones also but these 2 are definitely in my wishlist.
ps:If you're paying too much on different Vogues for different countries all month,i suggest you to visit their websites more often.For example i usually buy VogueTurkey every month,and i visit vogue.fr everyday.Keep your money in safe and stay connected with fashion! oh btw,would you like to see the other bags? follow scotty.


Celiné <3

Chanel

Chloé<3

Fendi

Louis Vuitton

Miu Miu

Prada

Yves Saint Laurent

3 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum, ben de en çok celine ve chloe çantaları beğendim..
    bu arada zara yukarıdaki celine'e benzer bir clutch yapmış, ben kırmızısını aldım ama beyazı da çok güzel.. bi bakmanı tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. :) chloe'yi tumblr'a bile attım o kadar sevdim ki formunu ama fiyatları her zamanki gibi çok astronomik:)
    zara'ya en kısa zamanda gideyim o zaman bu modele benzeyen bir clutch bana da uyar sıcak havalarda büyük çantalarla yorulmak istemiyorum:) çok teşekkürler öneri için:)

    YanıtlaSil
  3. miumiu en sevdiğimmm:D
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

atış serbest!