26 Nisan 2011 Salı

Son zamanlarda..


Bunu bugün çok sevdiğim hatta en sevdiğim bloggerlardan biri olan hazal yılmaz'ın sitesinde gördüm,bu aralar gözüne kulağına aklına fikrine takılanları ana başlıklar halinde sıralamış..biraz benim en son ne yaptım sayfama benzettim ama sorular farklı o yüzden bunları da siz dostlarım için cevaplayayım dedim.
Evet başlıyoruz o zaman,bu aralar..

Favori Dizim: Glee.Ötesi yok.O kadar garip bir bahar ki benim için,böyle neon renklerine,warblers çocuklarına,akapella şarkılarına hasta olduğum.Liseli atışmalarına sevecen sevecen güldüğüm.Çok seviyorum:)
Durmadan dinlediğim:Somewhere only we know-The Dalton Academy Warblers.Glee çocuklarından bir grup,asıl kayıtlar Tufts University Beelzebubs tarafından yapılıyor. Bir de redd-her neyse var,akşamlarımı çok fena dağıtıyor ama hala sadığım,bırakmıyorum.
Olsa da yesek dediğim: Öğlenden beri dükkan burger'de satılan herhangi bir hamburgerin hayaliyle yanıp tutuşuyorum,ama sabaha komşufırın'ın çikolatalı kruvasanları olsa da yesek'e çeviririm ben bunu.
Beğendiğim Modacı:Prabal Grung.O ayakkabılar çok fena.Ama proenza schouler'e de kıyamadım.
Takıntım:Merdivenlerde yapıyorum,böyle egzersiz yöntemi geliştirdim bir inip iki çıkıyorum,step tahtası muamelesi yapıyorum:)
Google'da: En son 23 Nisan'da gerçekleşen redd konserinin saatini öğreneyim diye arandım,ama konsere gidemedim çünkü ertesi gün ales vardı...ufuf.
Tumblr'a girmişsem..Günde 1 resim'e bakmadan kesinlikle çıkmıyorum.Sevinçle bekler oldum o derece.Buyrun size scotty eşlik etsin.
Eğlenmek için.. Pek planım yok bu aralar ama akşam wagamama yapıp erkeklerin ne kadar sinir bozucu olabileceğinden bahsedelim diyorduk kızlarla.
Tiyatroya gidelim mi desem..O konuda da pek bir planım yok ama en son Şekspir Müzikali'ni gördüm Oyun Atölyesinde,gitmeyen dostlar varsa gitmeliler.Bütün dünya bir sahnedir en nihayetinde.

Bu kadar dostlarım,Hazal Yılmaz'ın listesini de en baştaki linkten görebilirsiniz.Sevgiler:)

1 yorum:

atış serbest!