13 Eylül 2011 Salı

Saying "welcome" to fall...

Saying "welcome" to fall...

Merhaba herkese! Ağustos boyunca süregelen insanüstü yoğunluğum Eylül ayı itibariyle hafifleyince,siz okurlarımı Sonbahara hoşgeldin! konseptiyle karşılamak istedim. Eylül,çoğumuzun aksine bana hüzün değil heyecan katıyor. Sonbaharda doğmuş olan diğer bütün çocuklar gibi,zamanla bu mevsimin tadını çıkarmayı öğrendim ben de:) Yazın sıcaklığı sonbaharın habercisi olan hafif rüzgarlarla birleşir ve güneşi yüzümüzde hissedip gözlerimizi kısarken,ters yönden esen rüzgarla uçuşan eteklerimizi toparlamaya çalışırız. Ya da bu kombindeki gibi konforlu,bol paça pantolonlar giyiyorsak;paçalarımızdan içeri dolan rüzgarın bizi olduğumuzdan iki beden geniş göstermesini engellemek için uğraşırız:)
Çoğu kombinimin etek içerdiğini fark etmiş bir insan olarak,bu sefer parlament mavisi,konforlu ötesi bu acne pantolonu,sezonun hit parçalarından önlük yakalı bir bluzla birleştirdim. Dekoltesi nasıl ama? Yakaları kapatıp beli açma fikri çok akıllıca. Hazır hanım hanımcık olmuşken audrey hepburn ilhamını alıp ona da bir selam göndererek gözlükleri cat-eye dediğimiz modelden seçtim. (geçen sezon hevesimi alamamıştım!)
Bu tarz bol paça ve uzun pantolonlar genelde uzun boylu hemcinslerimin tercihleri içerisinde olsa da,doğru bir topuklu ayakkabıyla orta boylu bayanlar da bu parçaya şans verebilirler diye düşündüm,bu yüzden yine iki çift ayakkabı seçtim. Marc Jacobs babetler beni tanımlıyor,Louboutin'leri giydiğim an annesinden ayrılmış Bambi kadar ürkek olabilirim çünkü:)
Bu kadar uslu bir görünümü makyajda ve tırnaklarda kırmızıyla kırmak istedim,ben canlı bir ton seçsem de bu senenin hit renki bourbon dedikleri,bizim bildiğimiz şarap rengi/bordo. Beyaz tenli bir bayan olarak bordo ruju kendime pek yakıştırsam da o kadar cesur bir tercih yapmadım henüz:) Önereceğiniz bir marka/ton var mı?
Son olarak çantaya değinmek istiyorum. Normalde nude/ten rengi tonlarda hit bir parça bulmak benim için zordur,çantada ince eler sık dokurum.Fakat Marc Jacobs imdadıma yetişti,omuzdan asılabilmesine ve bunun çok şık bir zincirle sağlanmasına bayıldım! Wishlist'e ekliyorum bunu,yılbaşı yaklaşıyor:)
Bu post'u biraz uzattım sanırım,normalde kombinler üzerine bu kadar konuşmuyorum. Ama siz okurlarımla sevdiğim şeylerden bahsetmeyi deli gibi özlemişim! Geri dönüşümü ilan eder,çalışkan bir bal arısı olarak kovanımı boş bırakmayacağıma dair size söz vermeyi kendime görev bilirim dostlarım! Geri dönmek çok güzel,hepinizi seviyorum!
Hi there! My extraordinary schedule is left behind now -because September has started,yay for that!- so here i am fellas! And i wanted to say "hi there!" to you with a look that welcomes the new month and new season. I'm a girl who's born in November,that makes me a fall child. Well all i can say about this is the fact that fall gives me joy -like every other fall children- ,especially September. Because there're still signs left from Summer,but there's a sweet,warm breeze that fills our skirts with joy and west wind.Well,in this look,our trousers:)
I've noticed that most of my looks include skirts,so i decided to prepare my ideal fall look with an ideal comfy acne trousers. I picked up a apron collared blouse that makes the outfit a little bit more lady-ish. I loved the button up front but an open waist idea,looks cool and clever.
I decided to complete the look with two pairs of shoes,because this kind of long and large pants are usually prefered by tall girls,but a fun size of a girl (that's me,of course!:)) can use this gorgeous acne pants with a right pair of pumps,like these nude louboutins. But i'll still go with marc jacobs flats,pumps make me walk like Bambi:)
At last,make-up. This look is whole nude -except trousers- that's why i picked up two red items that brighten up our faces and hands and make us look sexier. YSL Red lipstick and NARS nail polish,voila! But if you'd like,you can prefer a burgundy-coloured lipstick and nail polish,the color looks perfect,especially on blondes. I'm planning to buy a burgundy lipstick too,any suggestions?
Before ending this post,let me say a few good things about the bag. I'm a huge bag junkie,when i decide to buy a bag,a thing like marathon starts. I look everywhere until i find the perfect one. And i'm saying that the "perfect nude bag" is this marc jacobs one. Looks pretty,useful and comfy. What can i ask for more?
I know that i wrote so much,it's unusual for my look posts. But i missed writing to you and talking about things i love! I'm declaring that i'm back guys,this bee is gonna be a busy-bee again in her beehive! Love you all,it's very good to be back! xoxo:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!