19 Eylül 2011 Pazartesi

2011 Emmy Award Looks!

Selam herkese! Bir Emmy Ödül Törenini geride bırakmış uykulu bir insan olarak,dinç kafayla sabah post'u hazırlamak istedim siz dostlarıma. Ben uykusuzluğa alışkınım,profesyonel öğrenci ve okurken çalışmış bir ofis sevdalısı olarak Emmy'nin beni yıkamayacağına kanaat getirip törenin bir kısmını izledim. Emmy beni geç yayın saatiyle yıkamasa da "Mad Men" sevdasıyla yıktı geçti. Zira bu sene izlediğim ve -twitter'dan da beni izliyorsanız eğer farkındasınızdır- dilimden düşürmediğim tek dizi olan "Game of Thrones" bence en iyi dizi (dram) ödülünü kat kat hak ediyordu ama, ödülü yine 60lı yılların bıçkın delikanlıları kaptı. Herhalde seneye bıraktılar benim dizimi ama,benim protestoma engel değil bu. Kırmızı halı ise her zamanki gibiydi,ben severek izledim. Beğenmediğim birkaç elbise var tabii ama siz beğenmişsinizdir belki diyerek onları da paylaşacağım. Eh o zaman,fotoğraflara geçelim!
Hey guys! As a sleepy girl who's watched Emmy Awards,i'd like to prepare a morning post to you this time. I'm used to stay sleepless,you know i'm a professional student who worked in part time jobs at the same time,that's why i thought like "Emmys can't win over me!" and watched the show. Well,Emmy's didn't win over me with late hour disanvantage,but it definitely pissed me off with best series (drama) choice. Mad Men? Seriously? Again?!! I was supporting Game of Thrones -if you guys follow me from twitter,you know that i'm a huge fan of the series and the book- but unfortunately my hopes are delayed to next year,i guess. The Red Carpet was the same,gorgeous dresses with superexpensive jewelery. I've got lots of favorite looks,but i'm gonna some of the bad choices too. Hope you'll like the post,let's jump in the pics!



Lea Michele,Marchesa tasarımı elbisesiyle bence hoş bir seçim yapmış,ben özellikle bu kadından daha abartı bir saç ve tasarım tercihi bekleyen bir insan olarak ters köşe oldum,iyi ki de öyle oldum. Elbise gerçekten çok zarif.



Lena Headey'nin elbisesinin markasını bilemedim,fakat kendisine yakışmış. Zaten kırmızı halı tercihlerini sade tasarımlardan yapan bir aktris,belki bu kadar dekoltesiz,kapalı bir tasarım tercih etmeyebilirdi diyorum. Baştan aşağı siyah,ne oluyoruz yani.

Kate Holmes Calvin Clein tasarımı elbisesiyle bence çok şık ama o zarif havayı baştan savma topuzuyla alıp yere çalmış kendileri. Yani bir kuaför eli değil de,kalemle toplanmış final sınavı saçı havası veriyor şimdi,sevmedim. Elbise ise bence gecenin en güzel mavisi.


Kate Winslet,gecenin kazananlarından aynı zamanda. Rol aldığı ilk TV yapımı olan Mildred Pierce ile ödülü kaptı. Kırmızı Elie Saab'ın içerisinde her zamanki gibi çok zarif olduğunu düşünüyorum.Elbise fazla sade ama mücevherler kurtarıyor sanki,ne dersiniz?


Nina Dobrev,kırmızı Donna Karan elbisesi içinde bence gecenin en güzel pozlarından birini veriyor. Saçların duruşuna bayıldım,kolyesi de çok hoş görünüyor.Elbisenin önüne geçen detay olmaması güzel,etek kısmındaki katlar yeterince rol çalıyor zaten. Yalnız kumaşının handikapı sanırım,biraz buruşmuş etekler. Olsun,bence gecenin en güzel kırmızısı buydu.

Heidi Klum bu Christian Siriano tasarımını hangi akla hizmet giydi,hiç bilemiyorum. Başka bir elbise / pantolon / kalem etek altında muhteşem durabilecek Louboutin ayakkabılar burada göz tırmalıyor resmen. Hiç beğenmedim,öyle böyle değil.

Kristen Wiig kimdir bilmiyorum,ama Zac Posen tasarımı elbisesini sevdim. Tasarımcıların özel gecelerde tercihinizi kahverengiden yana kullanmayın uyarılarına pek kulak asmamış hanım efendi,saçları da çok salaş bırakmış belki ama elbiseyi güzel taşıdığını düşünüyorum.

Christina Hendricks,tasarım tercihini hiç beğenmediğim bayanlardan. Ödül törenlerinde "budur!" diyebildiğim bir elbisesi bile yok. Bu Johanna Johnson tasarımı onun denediği ilk elbiseymiş,keşke diğerlerine de bir şans verseymiş diyorum. Güzel belki ama,ne bileyim o yırtmacın açıldığı yer,sonra ayakkabılar,sevemedim.


Anna Torv'un elbisesinin tasarımcısı kim bilmiyorum ama zaten konu elbise değil burada. Öyle zarif bir görünüşün altına kalın bantlı ayakkabılar? Jimmy Choo'nun ince bantlı stilettoları bitti mi?

Emily Blunt bence gecenin en zarif kadınlarından. Makyajına hayran kaldım,allığının tonunu merak ediyorum. Tasarım Elie Saab,söylenecek hiçbir şey yok.


Julia Stiles Georges Hobeika tasarımı açık mavi bir elbise seçmiş,gecenin en güzel ara renklerinden biri sanırım. Oje rengi ve portföyüne bayıldım.


Gecenin en güzel siyahı. Evan Rachel Wood,Elie Saab'ının içinde parlıyor! Kırmızı halılarda deneysel tasarımlara sıcak bakmayan,eski kafalı bir kızım ben,bu yüzden bu elbisenin klasik,asil duruşunu çok sevdim. Wood'un Smokey Eye dediğimiz dumanlı makyajını yapan kimse,eline sağlık. Elbiseye hayran kaldım gerçekten,Evan Rachel Wood sanki bol yıldızlı bir yaz gecesini geçirmiş üstüne.


Sofia Vergara Vera Wang imzalı elbisesiyle süper bir tercih yapsa da,o bileğindeki şeyi sevemedim ben. Küpeleriyle uyumsuz gibi,ne dersiniz?

Arada kaldım dostlar. Gywneth Paltrow'un giydiği bu Pucci elbise benim zevkime uymasa da kendisine o kadar yakışmış ki,beğenmemezlik edemeyeceğim. Kırmızı halıda stilini çok güzel yansıtıyor bu kadın.
Ps: Gecenin kazananı da Elie Saab oldu bence. Belirteyim:) /  I think the very-best winner of the night was Elie Saab:)

Fotoğraflar / Photos: JustJared

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!