19 Ağustos 2011 Cuma

Big news!


Selamlar herkese! Umarım süperizdir,ben kendimi pek öyle nitelendiremeyeceğim. Zira iki gündür inanılmaz bir baş ağrısıyla baş etmeye çalışan bir kız olarak,süper değilim:) Ama buna da şükür tabii:)
Siz dostlarıma mail'ime düşen muhteşem bir haberden bahsetmek istedim. Çoktan haberiniz olmuş da olabilir tabii,zira dediğim gibi,büyük haber:)
Okurlarımın çoğunun benim gibi dergi okumayı çok sevdiklerini biliyorum. Benim ağırlık verdiğim yayınlar daha çok moda,sinema ve tarih ekseninde dönen dergilerdir,fakat kollektif yayın olarak nitelendirdiğim,aktüalite,yaşam,moda ve güzellik konularını bünyesinde düzgün bir şekilde toplayan yayınlar azdır,iş çoğu zaman magazin haberciliğine kayar ve ben ilgimi yitiririm.İşte bu yüzden bana gelen maili okuyunca çok sevindim.O zaman sizi de fazla bekletmeyeyim ve Amerika'nın en başarılı ve prestijli aktualite dergilerinden biri olan PeopleStyleWatch dergisinin Türkiye'deki yayın hayatına başlayacağının haberini vereyim:)
PeopleStyleWatch'ın adını daha önce duymamış okurlar için kısa bir ön bilgi verebilirim. 2002 yılında yayın hayatına başlayan dergi her ay 775bin net satış yapıyor ve toplamda 5.4 milyon okura ulaşıyor.Websitesi günde 3.2 milyon tekil ziyaretçi alıyor ve toplamda 121milyon sayfa gösterimi sözkonusu. Yani bahsettiğimiz dergi Amerika'da modanın nabzını tutan yayınlardan biri:) Ve Amerika dışında ilk defa Türkiye'de olacak,bu yüzden Ekim ayını heyecanla bekliyoruz:) Umarım muhteşem bir başlangıç yaparlar!
Hey guys! Hope everyone's ok. Well i'm not able to call myself okay,because i have a headache like i have a orchestra in my head:( Seriously,it's been like 2 days and i'm still dealing with it,wish me luck fellas:S
So,today's post is about a great mail that i've just read from my mailbox and it's about a huge surprise!
I know,most of my readers love reading magazines.That's why i'm so excited.So here we go,PeopleStyleWatch magazine is coming  to Turkey!
There'a a reason of why i love reading PeopleStyleWatch.I read the magazine because it's full with good suggestions,style reports and detailed analysis of every trends of the new seasons.
So,People Style Watch is..a magazine that sells 775.000 copies and  reaches 5.4 million readers every month and truly an authority in fashion and life.
 Let's say welcome and good luck to them! Love you all,xoxo!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!