5 Aralık 2010 Pazar

selam,tatlım./hi,sweety.

selamlar herkese! uzun zaman oldu,yaklaşık bir haftadır ortalarda yoktum.iş yoğunluğu ile kişisel yorgunluk bileşimi böyle etkilere neden olabiliyor..ama bakın nelerle döndüm!aslında bilgisayarımda uzun zamandır jake'in masa tenisi oynarken çekilmiş,sempatik ötesi resmini bulunmaktaydı ama ben diğerlerini de buldum ve sizinle paylaşmak istiyorum.hani biz kızlar klişe klişe "hayatımın erkeği şöyle kaşlı şu renk gözlü olsun diye söylenir dururuz ya,ben o geyiğin içinden jake sayesinde çıkıyorum.dünyanın en karizmatik ablasına (Maggie Gylenhaal) ve dünyanın en şirin gülümsemesine sahip olan bu adamı ben çok seviyorum,umarım siz de kendisiyle GQ dergisinin mayıs 2010 sayısı için yapılmış çekimi beğenirsiniz. 
hello y'all! i know it's been a while,but office works and my personal tired mood got together and made life harder to live.but look,i came back with some great stuff! well actually,the photo of jake playing table tennis (he is totally awesome in that photo,btw)was in my computer for so long.But i found the other photos also,and wanted to share it with you.you know the ordinary girl-talks about "my future love of my whole life must have these,those,beautiful eyes,sexy abs bla bla" things.well my answer to these kind of questions,is usually jake:) i love him,who smiles and lights up the whole town and who has the most charismatic sister ever (maggie gylenhaal) i hope you like his shoots which has been taken  for the may 2010 issue of  GQ.













PS:Fotoğrafların hepsi ilk önce  GQ dergisi tarafından yayınlanmıştır,bu sitede hiçbir ticari amaç güdülmeden ve hak iddia edilmeden paylaşılmıştır.
PS:All the photos have been published by the GQ magazine at first and they've been shared here without any commercial purpose and expectations of benefice.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!