13 Temmuz 2010 Salı

sıkıntıyı kovun

Merhabalar! güzel bir salı sabahından canlı bildiriyorum size.Yani aslında size güzel,çünkü ben ofiste bulduğum 10 dakikalık boş vaktimde yazıyorum bunu,yoksa meşgul ve yoğun bir kızım ben.Bazılarınız henüz uyanmadı bile,uyanınca benim için sıkı bir kahvaltı yapar mısınız,içim çıktı burda sandviç kemirmekten.
Az önce kontrol ettiğim hava durumuna göre bugün hava sıcak ve dışarı çıkmaya olanak tanıyor,o yüzden içeri tıkılıp bulduğunuz bütün gündüz kuşağı programlarını izlemeyin.O pijamayı da siz gece uyurken rahat olun diye icat ettiler,öğlen 3e kadar üstünüzde piç edin diye değil.Her şey için Berna Laçin adlı programlar da,yazlıkta denizde çocuk kovalarken ıstakoza dönen ev hanımlarını oyalasın diye çekiliyor,sizinle bir alakası yok.Ama yanlış da anlaşılmasın,ev hanımları candır.Sonuç olarak,dışarı çıkın.Ofiste falansanız bir zahmet hürriyet'teki ünlü isimlerin gelinlikleri/adriana lima fotoğrafları vs. sekmelerinden çıkın da çalışın.Masanın altında gizlice çıkardığınız ayakkabıları da giyin.
Beni sorarsanız,size ne.
Ben önemli birşey yaparsam haber veririm,fotoğraflar size yollarım falan,keep in touch mode:on oluruz meraklanmayın.
Görüşürüz,dünya küçük sonuçta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!