14 Temmuz 2010 Çarşamba

bizi de seslendir Tuncel Kurtiz!

İşti kurstu okuldu finallerdi derken BBC'nin yapımı olan ve çok sevgili NTV'mizin yeşil ekran aracılığıyla yayınladığı "Hayat" belgeselini izlemeye fırsat bulamadım.Fakat geçen gün bir tekrarını yakaladım ve tek söyleyebileceğim şey,Tuncel Kurtiz bizim diplomatlara falan da dublaj yapsa,dünya siyaset arenasını yıkmış geçmiştik.AB'ye girmiş,askerlerimizi Afganistan'dan çekmiş,Vlademir Putin ile sibirya steplerinde mekik falan çekmiştik.Adam hamsi sürüsü geçerken arkadan bir konuşuyor ki sanırsınız binlerce avrupalı asker Normandiya Çıkartması'nın temsili gösterisini falan yapıyor.Hamsi sürüsü diyorum arkadaşım! Böyle "ama arkadan gelen hain düşman,balıklara gözünü dikiyor." diyor ama arkadan gelen düşmandan siz korkuyorsunuz yani,öyle bir ses.Gelen de fok balığı,deniz aslanı falan yani bizim çocuklarımızı eğlendiren boncuk gözlü,sevimli diye tabir ettiğimiz hayvanlar.Ekosistem döngüsü Kurtiz'in elinde Kurtlar Vadisi'ne çalıyor.
Ama siz fırsat bulursanız mutlaka Hayat'ı izleyin çünkü gerçekten muhteşem çekmiş adamlar.Kitabını da gördüm,fakat 69tl'lik fiyatıyla alıcıları hayli zorlayacak gibi,en azından ben bir yuh dedim yani.Fakat ilgilenen olursa Remzi Kitabevi'nde satışı yapıldığını biliyorum.Çok manidar bir hareket yaparak Umut Sarıkaya'nın kaleminden Hayat'ı da sizlerle paylaşıyorum,bana ilham veren odur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!