7 Ocak 2011 Cuma

Back.

Selamlar!
Ciddi anlamda büyük bir ara verdim,ama neler olmadı ki..Yeni yıla en sallantıda giren insanlardan biri olabilirdim sanırım.Anlatacağım,siz de şaşıracaksınız dostlarım.
Şimdi,öncelikle hepinizin yeni yılınızı böyle en süpersonik,fantastik şeylerle dolu geçirmenizi temenni ediyorum.Umarım herkes eğlenmiştir ve yeni yıla sevdikleriyle merhaba demiştir.
Benim yeni yılım da sevdiklerimle geçti.Ailemle evimdeydim,öteden beri yeni yılı mutlaka dışarda geçirme taraftarı olan biri olmadığımdan ve çoğu arkadaşım da benim gibi düşündüğünden ve ev partisi verebilmek için boş ev de olmadığından,herkes yeni yılı birbirini arayarak kutladı bizde.Tabii ben plan olsa da çıkamazdım,çünkü yeni gelen eşyaları nereye koysam bilemedim.
Yeni gelen eşyaların geldiği yer de ofis,dostlarım.Yaklaşık 15 aydır bir aile havasında çalıştığım şirketle sözleşmem bittiği için ayrıldı yollarımız.Yarın tam bir hafta olacak.Ben haftasonu grip moduna girip hala da çıkamadığım için boş kalmak nasıl birşey anlamadım.Sürekli uyuduğum ve bulabildiğim her turunçgili ya yiyip ya içerek geçirdiğim şu zaman dilimi bana pek olanları anlama fırsatı vermedi.Gelecek hafta boşluğa düşerim gibime geliyor,ama okul,iş ve kurstan aşırı yorulduğum şu 2 senede biraz boş kalmak beni üzmüyor.Ama iş arkadaşlarımı özlerim.Muhabbetlerimizi,yemek aralarını falan hep özlerim sanırım.Ama çoğuyla görüşmeye devam edeceğim.
Size bunların dışında anlatacağım pek fazla şeyim olmuyor,ama birkaç yeni haber verebilirim sanırım.Şimdi,bütün mağazalar indirimde dostlarım.Beymen,Vakko,Burberry,Desa,Lacoste,Tommy Hilfiger,Gap,Banana Republic,Zara ve Mango gibi çoğu mağaza kendini fiyat indirimine adamış durumda ve muhteşem ürünler çok daha uygun fiyata raflarda.O yüzden ekonomiyi canlandıralım diyoruz ve sağ resimdeki mottoya her daim uyuyoruz. 
Lady Gaga'nın imzasına dikkat!
İkincisi ise,Salı günü kısa bir süre ziyaret etme fırsatı bulduğum Mac'te muhteşem bir koleksiyona rastlamış olmam.Venomous Villains adlı koleksiyon Disney'in bütün dark side takımını bir araya getirmişcesine eğlenceli.Ayrıca Lady Gaga'nın tanıtımını yaptığı Viva Glam koleksiyonunu da inceleme fırsatım oldu,her şey muhteşem.Bu arada Viva Glam ürünlerinden aldığınız zaman verdiğiniz her bir kuruş HIV ile olan mücadeleye bağışlanıyor.Kozmetik alışverişi yaparken sosyal sorumluluklarımı unutmayayım derseniz,bence bu motto sizin için ideal.Fakat yılbaşı için özel olarak çıkardıkları Tartan Tale adlı koleksiyon tam anlamıyla bir pazarlama harikası.Ambalajlar,verilen reklamlar falan,müthiş.Resimlerini de paylaşayım ki heyecanıma ortak olun.Ben o mağazada kendimi tutup asıl ihtiyacım olan Studio Fix pudrayla tamam bu kadar alışveriş diyerek çıktım ya,asıl bravo bana aslında.Gerçi alsam alsam rimel,göz kalemi ve allıklardan seçerdim çünkü ben aman aman göz farlı fondotenli aydınlatıcılı kallavi makyaj insanı değilim.
Hepsi birbirinden güzeldi,mutlaka deneyin!
Kutuların tasarımı muazzam.En az fiyatları kadar hem de(:
Resimlerde gördügünüz her şey için, buraya
Üçüncü ve belki de en güzel haberlerden biri ise,blog dünyasının yakından tanıdığı bir güzel insan ile ilgili. fashionbysiu adlı adresinde binlerce okura stil ve yaşam danışmanlığı yapan Sıla Yılmaz,kendi tasarladığı tişörtleri Bilun Şen'in butiğinde ve burada  satışa sunacak.Şimdiden ellerine sağlık diyor,tasarımları merakla bekliyoruz siu(:
Evet bendeki haberler bu kadar.Umarım hepiniz iyi vakit geçiriyorsunuzdur,bu uzun ara için yine tonlarca özrüm havalarda uçuşuyor.Hepinizi çok seviyorum,xo ve yine xo.The rumble strips-girls and boys in love da size hediyem olsun,dinleyin dinleyin moral bulun.

PS:Açıp okuyanlar site başlık tasarımının değiştiğini fark etmiştir.Bu güzel tasarımı çok sevgili arkadaşım Handan'a borçluyum,kendisine böyle kocaman kocaman teşekkürleri bir borç bilirim.Çok teşekkürler tatlım! (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!