18 Ocak 2011 Salı

Tasarım dediğin..

Merhabalar herkese.Bugün hepsini inceleme fırsatı bulduğum bir tasarımı paylaşmak istiyorum sizlerle.Tasarım giyme şansım olmuyor çoğu zaman çünkü yaşadığım ülkede hakikaten çok pahalılar.Ama inceleyebiliyor ve yürekten sevebiliyorum bazılarını:) Hele ki bunlar,beni kendilerine aşık ettiler.Her biri.
Siz nasıl düşünuyorsunuz bilmiyorum ama bence tasarım dediğiniz aşırılıktan çok yapılmamış olanı yapmak.O kafadaki her tasarımcıyı da seviyorum.Favorim McQueen mesela,yani sanırım modellere yeni defilelerinde çuval giydirseler,yine muhteşem derim.Sonra Jil Sander,Philipp Lim,Louis Vuitton,Balmain,Lanvin ve Hermes gibi giyim otoritelerini seviyorum.
Fakat sevgili dostlarım,Balenciaga'nın yeri bende çok ayrı.Hem çantaları olsun hem de Charlotte Gainsbourg'u marka yüzleri yapacak vizyonları olsun,bence Balenciaga zamanın ötesine çalışıyor.Her bir tasarımı ayrı güzel.Ve sonbahar kış 2010 koleksiyonlarında gördüğüm ayakkabılar benim düşündüklerimin doğruluğunu kanıtlar nitelikte.Tasarımın arkasındaki fikre para verildiğine yürekten inanan ben,kendilerine bayıldım! Sizinle de paylaşmak istiyorum tabii.Mimari detaylar,topuklardaki eklemeler,o oxford ayakkabıların aşırı modifiye hali,kumaş,geniş paçalı pantolonlarla uçardı bunlar! Bir çift istiyorum.












fotoğraflar:style.com,dazeddigital.com,purple-diary.com

3 yorum:

  1. hoş görünüyorlar fakat yürümesi oldukça zor gibi... :)

    http://buketpoyraz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :) tabanları tahtadan,ayak acıtır gibime geliyor ama fiyatları önümü hunharca kesmese gerçekten acımazdım kendime:)

    YanıtlaSil
  3. ya ayakkabılar çok güzel (ya da ilginç) ama asıl ben senin yorumlarına bayıldım! I'll definitely keep following but pls keep posting more often!!! ;)

    YanıtlaSil

atış serbest!