14 Kasım 2010 Pazar

sonunda! / finally!

poposu kıymetli apartman kedisi,nuri su:) /the cheer in our building:)
selam,sevgili dostlarım.salut de olur,hi da olur,her şey olur.Cem Dinlenmiş'in kitabındaki gibi.Aldım,elimden de bırakamıyorum,adam gerçek bir sanatçı.Konudan sapmayayım.
Hafta başında söz verdiğim ve twitter'dan habire tekrarlayıp durduğum post sözünü bütün hafta bir türlü vakit ayıramayıp yazamamam ve tam da bugüne,Edirne'ye gidecek olan otobüsün kalkmasına birkaç saat kala sıkıştırmamın özel bir nedeni yoktu,inanın bana.Sadece yoğun bir haftaydı,yazasım gelmedi ve ben de yazmadım.Ama dün çok güzel bir gün geçirip bu sabah da uzun zamandır yapmadığım kadar güzel bir kahvaltı yapınca artık zamanıdır diye düşündüm.Hazır keyfim yerindeyken bu güzel zamanları küçük bir kitleye de aktarayım.
Evet tahmin ettiğiniz gibi,haftanın tamamını kapsayan tatili fırsat bilerek canım memleketime doğru bir çıkartma yapıyorum.Buna ihtiyacım vardı,çünkü bu hafta inanılmaz yoğundu.Hem özel zamanlarda aileyi görmek her zaman  iyi gelmiştir bana.Annem,babam ve kardeş kişisi caniko dün ben fransızca kursundayken yola çıktılar fakat ben doğumgünümden önce (16 Kasım:) ) arkadaşlarımla toplanıp kafa dağıtmak istedim.Beni kırmayıp geldiler,çok çok güzel bir gün geçirdik.Cumartesi akşamı dışarı çıkıp eğlenmeyi hayat kuralı sayan tiplerden olmadığımızdan,evde oturup kafa dağıtmak bizim için en güzeli.Çünkü kafamız ve hayatımız genelde çok dolu oluyor,ve dışardaki kalabalığı çekmek kolay değil.İzlemeyen bir arkadaşımız için Ata Demirer'in Eyvah Eyvah'ını açtık,gecenin 2sinde iyi geldi hepimize:) Gerçi ben izlediğim için filmin çoğunu uyur uyanık takip ettim ama,olsun:)
L'ifi and the book sale/L'ifi'deki kitap satışından
Evet biraz geri geri gidiyorum ama,Cuma günü de bir arkadaşımla uzun zamandır izlediğim en berbat filmi izledim.Bizim niyetimiz    Sosyal Ağ'a gitmekti ama o vizyondan kalkınca,mecburen kalanların içinden bir tercih yaptık.Filmin adı Yukarıdaki Tehlike,ve bilimkurgunun her türüne hayran yaşayan bir insan olarak,bu hangi kategoriye giriyor ben çözemedim.Berbattı.Konu hakkında arkadaşımın yazdığı ileti için buyrun:
         http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=20865125
Haftanın geri kalanı ise çoğunlukla iş stresi altında geçmişti zaten.Çarşamba akşamı arkadaşlarımla Beyoğlu'na gidip Nevizade Sanat'da birşeyler içip hoş vakit geçirdik.Ordan kalkıp Bambi'ye geçtik,aramızda 20 kasım'da Asteğmen olarak askerliğinin geri kalanını tamamlayacak bir arkadaşımız var, bkz: http://twitter.com/iseco ve onun canı,Bambi'nin meşhur tostundan isteyince,biz de o kadar biranın ve patatesin üzerine bir de orada yedik:) Yine de çok güzel bir gündü.Arkadaşlarımın bana aldığı doğumgünü hediyesi de çok şirin,bir hmm,nasıl söylesem,makyaj bavulu diyebiliriz:) Kutusu veya çantası demiyorum çünkü daha büyük ve çok daha güzel.Bavulda sürekli açılan kremlerin yarattığı kötü durumları ortadan kaldıracak kadar büyük.Bugün benimle ilk yolculuğuna çıkacak,bakalım nasıl olacak:)
Hepsi bu kadar.Hafta boyunca çektiğim bir iki alakasız resim var,onları da sizinle paylaşacağım.Bu arada,ben de kendime doğumgünü hediyesi olarak Tori Amos'ın Scarlett's Walk albümünü aldım.Evet eski bir albüm ama,bence çok çok iyi.Edinin ve dinleyin derim.
Kısmetse bu perşembe sabahı Edirne'den döneceğim.O zamana kadar twitter'dan beni takip edebilirsiniz.Bana iyi yolculuklar dileyin,umarım çok güzel bir tatil geçiririz hep birlikte.
hi,my lovely fellas.hahah here we go,this is my first post that i write both in english and turkish.i could have said salut or selam (in turkish) but i prefered hi.i'm planning to write in french in december,i don't feel like i'm ready for taking that kind of a risk now:)
Nişantaşı Zamane Kahve/Zamane Kahve in Nişantaşı,İstanbul
i know i made a promise to you a week ago,telling you that i was going to write a post at the begining of the week.but after that,the week beat me.it really did:) because the works at the office gone out of controll and i slept,read books and watched tv shows when i reached home after work.but my weekend is far better than my week.my friends came to my home yesterday,and we had great time.we talked,laughed,ate some stuff,actually a lot of stuff:) ,watched reality shows,movies,and sit coms,and finally went to bed at 4 o'clock in the morning.and today,i had such a great breakfast that i haven't eaten for so long,and after these beauties,i felt that i should write now.and here i am! :)
at friday -also it's my one and only day that i have completely nothing to do,or go,or learn:) - i went to cinema with my friend.it was one of the worst movies that i've ever watched,it's name is skyline and i recommend you to not to go,fellas.it was terrible.it really was.
Oh btw,we went to beyoglu at wednesday with my friends.it's one of the best places in İstanbul,and if you ever think of visiting here,you should add beyoglu to your must see list.we had a great time together,and my friends gave me my birthday present (16th november:) ) a make up,umm suitcase or something:) it's not like a box because it's bigger and it's more comfortable.my cosmetic stuff will feel good,i think:) 
23 Kasım'ı bekleyin! /Wait for the 23th of November!
well it's enough for today.because i don't have so much time,i gotta go and catch the bus.i'm going to Edirne today,my home town.My parents went there yesterday,and they're waiting for me.I know the english part of the post is not look-alike with the turkish one,but i didn't want to write both of the posts same.take care fellas,love you all!
ps:the photos are just the random ones that i took during the week.enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!