5 Ekim 2010 Salı

All that jazz!

Ne şovdu ama!
Gidenlerin hepsine sorun,size böyle söyleyeceklerdir.
Küçük ama müthiş organize bir ekip,enfes bir orkestra ve muhteşem şarkılarla bezeli,iki buçuk saatlik bir görsel şölen!
Mamma mia kadar masum değil,kimseye gül bahçesi vaadetmeyenlerin şehri Chicago'da hiçbir şey göründüğü gibi değil.
Ancak emin olabildiğimiz bir gerçek varsa,o da harcanılan paraya/zamana kesinlikle ihanet etmeyen bir şovla karşı karşıya olduğumuz.
Adı da "Chicago!"
Efendim,yaklaşık ik hafta kadar önce bu müzikale gideceğimiz kesinleştiğinde ben ve arkadaşlarım 2 Ekim Cumartesi akşamını bekledik durduk.Filmini izleyenler veya Broadway'de şovun başladığı yerde bu deneyimi yaşamış olanlar bilir,bu şov beklenenin ötesini vaat ediyor.Fakat yine de söyleyeyim,ben bu kadarını beklemiyordum.
Bir kere şova tam vaktinde başladılar,Grammy,Tony gibi organizasyonların ödülleriyle taçlanmış bir ekip için bence bu müthiş bir alçakgönüllülük.Kimlerin,nerelerde kaç dakika sahneye çıkmasını beklemiş,a
lkışla ıslıkla tepki göstermeyi normal sayan bir kitleye büyük bir jestti.
Giriş şarkıları tabii ki de hepimizin aşina olduğu All That Jazz idi.Muhteşem bir şovla söylediler.Dansçılar zaten çok formdalar.Sonrasında kadın mahkumların neden hapishaneye düştüklerini anlatan "O bunu hak etmişti" diye aralıksız bağırdıkları bir bölüm geldi.Sonra da asıl kahraman Roxie devreye girdi.All that jazz'in sonunda aşığını vuran ve suçu kocası Amos'un üzerine atsa da yakayı ele veren Roxie hapishaneye düştü ve olaylar gelişti..
Açıkçası sonlarında doğru Roxie'nin hayallerini anlattığı bir bölüm vardı ki işte o kısımda ben biraz uyuma eğilimine girdim.Cumartesi kurstan çıkıp müzikale gitmenin yorgunluğu o kısımda kendini gösterince de kuzenimin uyarı niteliğindeki dürtmelerine maruz kaldım.Ama sonrasında hareketlendiler ve öyle de bitirdiler.Filmi izlememiş veya müzikali henüz görmemiş arkadaşlar vardır diye pek detaya girmiyorum.Ama orkestranın şov boyunca gösterdiği performans da muhteşemdi onu ekleyeyim.Oyuncular gibi şovun bir parçası hepsi,enstürmanlarını çalarken onların rollerine ortak oluyor gibiler.Gerçekten muhteşem.
Yalnız bir handikap var ki o da Maslak TİM'in kendisi.Çıkışta seçici taksici amcalarımız yüzünden taksi bulamadık ve dönüşümüz problem oldu.Gideceklerin arabayla gitmelerini öneririm buralardan.
Bence gidin ve izleyin bu şovu arkadaşlar.Evet biletler biraz pahalı ama katılım az olduğundan balkon biletliler aşağıya iniyor,aşağıdakiler de önlere geçiyor.En ön sırayı 400TL'den satan organizatörlere inat,siz de bu yöntemi uygulayabilirsiniz.Parayı sokaktan toplamıyoruz sonuçta.Ama verdiğim paranın karşılığını alarak eğlenmek istiyorum derseniz,Chicago sizin için birebir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!