4 Nisan 2013 Perşembe

Yakaladım: Park Sefası


Selam! Ben bu "yakaladım" post'larını pek sevdim :) Aslında bir önceki kadar cüretkar olmasalar da, bizim moda yazarlarımızın çok sevdiği "casual" kelimesini, baya aleni temsil ettiklerini düşünüp çektim bu çifti. Geçen gün bir işim için Jardin du Luxemburg'daydım, şansıma hava güneşliydi ve gözüme bu ikili takıldı. Beyefendi önündeki havluya dizilmiş malzemeleri bıçakla özenle doğradı, iki sandviç hazırladı. Sonra bir de şarap çıkardı meydana, kadehlerini de getirmişti. Güneşli bir Paris'i kaçırmayıp sandalye üzerinde piknik yaptılar, gayet mutlu mesut gibilerdi. Sanırım bazen olay hayatın keyfini çıkarmayı bilmekte bitiyor gibi, cidden bir meziyet. Neyse, onlara afiyet olsun tabi! 

Dipnot: Hanımefendinin yırtık kotuna, nike air max ayakkabılarına, bu spor görünüme tamamen ters uzun kaşe siyah montuna, alakasız renkteki çantasına ama bunların hepsini birbirine çok uyumlu göstermekteki becerisine 100 puan. Kasmadan, rahat şıklık, en sevdiğimiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!