21 Şubat 2012 Salı

İkinci Gün! Sezonun Favori Trendi

Oscar De La Renta 
Selamlar! Soruları cevaplamaya devam. Bugün iki soruya birden cevap vereceğim çünkü dün bunu yazarken yorgunluğuma yenik düşüp koltuk üzerinde uyuyakaldım. Bu sıralar çok yoğun olduğumdan bunu hep yapıyorum,yatağımın yerini unuttum desem yeridir:( 
Sezonun en sevdiğim trend'i ise,pastel renklerin hakimiyeti,okul önlüklerinin günlük hayata uyarlanışı ve kesinlikle midi boy etekler. Modanın çok sevilmeyen unsurlarının gün geçtikçe podyuma taşınmasına bayılıyorum,ve midi boy etekler tam kastettiğim gibi,sevenin çok sevdiği,sevmeyenin de hiç tercih etmediği,ara rengi olmayan parçalardan. Gri yok,ya seveceksiniz ya sevmeyeceksiniz:) 
Pastel renklerin hakimiyeti ise benim için bebek mavisi adına sevinme zamanının gelmesi demek. Bir süreliğine bile olsa hak ettiği değeri görmesi çok güzel:) Bebek yakalarından henüz bir tane dahi edinemedim,muhtemelen ben kullanmaya başladığımda modası geçti diyecekler ama,çok umursamıyorum açıkçası:)
Bu  soruyu da böyle cevapladığımıza göre,ilerleyen saatlerde üçüncü soruda görüşürüz çocuklar! Sevgiler:)

Oscar De La Renta

Buna Asos'ta rastladım,ne dersiniz? Almalı mı? / I found this on Asos.com,what do you think? Should i buy?

Dries Van Noten = LOVE.


Kate Bosworth Burberry Defilesinde,Burberry Midi Boy Etek ve Baykuş desenli kazakla. / Kate Bosworth in Burberry Fashion show,with a midi skirt-owl jumper combination, all Burberry.


Oscar De La Renta
Hey everyone! Keeping on answering the questions. Today i'm gonna post 2 of the questions both because yesterday i fell asleep in my couch while i was writing the post for the second question:) I'm doing this a lot lately,i'm extremely busy in the office in these days. I'm about to forget where my lovely,warm bed is :( 

Asos Leather Midi Skirt

Ok here we go,let's jump in to the second question. Favorite trend from this season. Well, let's say pastel colors - especially baby blue- ,collars - so old school,love them! - and midi sized skirts. I love fashion,because sometimes a piece that is not center of the industry can be so trendy,and midi skirts are that piece that i'm talking about. It has no middle point,there're lovers,and haters of it. You love them,you seriously LOVE them and add it to your wardrobe,but if you don't like them,you hate them and never prefer in your daily combinations. There's no grey,only black or white:)
That's was all,i guess,see you guys in question 3! xo:)

1 yorum:

atış serbest!