24 Mart 2011 Perşembe

Çantaları Küçültün! / Minimize The Bags!

Louis Vuitton


Efendim,dünyanın her yerinden tasarımcılar ve moda dergileri bu yaz çantaların küçüleceğini buyurdu,e o zaman küçültüyoruz biz de! Ben bu habere Vogue'da rastladım,yine oradan beğendiğim bazı ürünleri siz dostlarımla paylaşayım dedim.Küçük çantadan kastım iyice küçülmüş,hem gece hem gündüz taşınabilecek ve çoğunlukla uzun askılı modeller.Bakın bakalım,sevdiğiniz bir modeli bulabilecek misiniz.


Designers and fashion magazines decided;we're gonna use xxs bags this summer.I saw an article in Vogue,and i told myself to write it down in blog for sharing with you guys.When i say small bag,i mean really small,a model that can be used for both dailywear and nightwear.Most of the models have long straps btw,if you're planning to buy a small bag,that's another point that you should pay attention.So let's jump into bags,see if you'll like one of them or not.






Burberry Prorsum

Chanel

Chloé

Givenchy


Prada


Valentino

Prada
Vogue Yazısını ve Çantalarının geri kalanını görmek için,
To see the other bags and the article, scotty!

4 yorum:

  1. Chloé kesinlikkkleeee bayıldım çok cici post:)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok şık, chanel şahane ama ben böyle bir çantayla gündüz dışarı çıkamam ki! sadece iPhone sığar içine, cüzdan bile açıkta kalır! :))

    ancak gece çıkarken bi kimlik koymalık.. :P

    YanıtlaSil
  3. @ruyaabca benim favorim de o:) ve kırmızı-siyah prada:)

    @wear a smile chanel pek bir ışıltılı geldi bana ben normalde gece dışarı çıkarken de öyle çantalar taşıyamıyorum çok dikkat çekiyormuşum gibi geliyor:) ama o kadar güzel bir parıltı saçıyordu ki bu postta olmalı diye düşündüm:)

    mia wallace burberry olan yeşil mi yoksa prada'nın yeşil siyahlısı mı? hoş ikisi de çok güzel ama olsun merak ettim:)

    YanıtlaSil

atış serbest!