26 Şubat 2011 Cumartesi

To be or not to be!



Dumanı tüten post alarmı:Yaklaşık 2 saat önce eve vardığımda size bahsedeceğim şeyin etkisi altından çıkabilmiş değildim.Perşembe sabah gelen bir mesaj ile "Şekspir müzikali" ne davet edildim,iyi ki de edilmişim! Çok sevdiğim arkadaşlarımla kalktık gittik bu akşam,Haluk Bilginer ve kadronun geri kalanı muazzam..Orkestra keza,hepsi ayrı konuşturdu ellerinde ne varsa;keman,gitar,kanun ve diğerleri..
Oyunun konusu adı üzerinde Shakespeare,doğumunu gençliğini sanatının geçirdiği evreleri tam 7'ye bölerek anlatmış biz izleyicilere.Bebeklikten başlayarak,hep shakespeare eserlerinden alınan tiratları notalara bulayarak..Enfes bir müzik ziyafeti,Haluk Bilginer'in bitmek tükenmeyen enerjisi ve tabii ki Shakespeare'in yaratıcı dehasının ürünleri olan o dizeleri,cümleleri,soneleri..Çok güzeldi,enfesti,tavsiye ediyorum çünkü hepinizi kolunuzdan tutup götürme imkanım maalesef ki yok.Perde arasında insragram harikası minik afişimi bile çektim,buyrun paylaşıyorum burada.İyi geceler herkese!

londra semalarından gelen not:gün,saat ve fiyat isteyenlere,ben bunu izledim başka yok mu diyenlere,buyursunlar efenim!

4 yorum:

  1. geçen sene izlemiştim i,fırsatım olsa yne izlerim harika bir oyundu :)

    YanıtlaSil
  2. :) değil mi ama,ben de tekrar gidip izlesem diye düşünmedim değil.çok çok iyiydi:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yaz tam da bunun planını yapıyorumm! Oyun Atölyesi'nde Testosteron'u izlemiştim gecen yıl ama bu sefer ona bir daha izlemediklerimede mutlaka gitmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  4. :) tavsiye ediyorum mutlaka izle bunu! ben de macbeth'i izlemeyi düşünüyorum bakalım yakın zamanda gidebilecek miyim? (:

    YanıtlaSil

atış serbest!