21 Aralık 2012 Cuma

Kıyıda Köşede: Forget Me Not


Merhabalar! Çok fazla post yazamadığımın farkındayım, aslında elimde birikenlerin de ilginizi çekeceğine inancım tam olsa da, vakitsizlik tam bir başa bela. Okul tüm vaktimi alıyor, bunun dışında kendime de biraz vakit ayırayım, kitap okuyup fotoğraf çekeyim falan derken resmen birkaç parçaya bölündüm. Tembelliğe yenilmemek için elimden geleni yapacağım, sizi temin edebilirim :)
Kıyıda köşede post'larını yapmaya yeni başlıyorum. Malumunuz Paris, küçük butiklerin ve adı pek bilinmeyen ama tasarımları leziz olan şahsiyetlerin en sevdiği şehirlerden biri. Ben de olağan gezilerimden birinde yanlış bir sokağa girdim, ve burayı buldum. İyi ki de buldum, sürekli gidip bakıyorum artık vaktim oldukça.
Mağazanın adı Forget Me Not. Ürün skalası tamamen Vintage, isminden de belli olduğu üzre. Yıllanmış ama kıymeti olduğunu düşündüğünüz çantalarınızı satın alıyorlar, aklayıp paklıyorlar ve voila! Vitrinde diğer arkadaşlarının yanlarına katılıp yeni sahiplerini bekliyor çantalar. Periyodik olarak yaptığım ziyaretlerde bu yeni sahip bekleme sürecinin hayli kısa olduğunu gördüm, mağazanın müdavimi çok anlayacağınız. Buraya gelirseniz eğer, bir uğrayın dedim. Çok sevdim. Umarım siz de seversiniz. Şimdiden iyi alışverişler!
Hi everyone! I know I couldn't write many posts, although there are pretty interesting things that I have in my archive for you that can catch your attention, but being timeless sucks. School takes all of my time, it just divided me into pieces, one part of me tries to read a book, other one tries to take photos.. True mess :) But i gave you my word, more posts every week. 
In this one, I'd like to tell you somethings about my latest discovery in Paris. A little vintage bag shop called Forget Me Not. I've found this amazing store while I was trying to find my way - oh yeah I was lost :) - and I fell in love with all the bags. Definitely worth visiting, especially If you're a bag lover, like me. Here's the address, hope you'll like it! 

90 Rue De Richelieu, Paris
09 82 39 10 19



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

atış serbest!