4 Kasım 2012 Pazar

Joyeux Anniversaire.


Tekrar merhaba!
11 derece ile iç soğutan bir Paris haftasonundan bildiriyorum. Her ne kadar soğuk ve kasvetli olursa olsun, bazen şehrin güzel anları, gülümseten detayları olabiliyor, mesela bugünkü hava. Rüzgarlı da olsa açık bir göğün altında 1 saat kadar koştum, beni nasıl açtı anlatamam. İhya oldum! Tavsiye ederim. 
Sizin de bildiğiniz üzere -çünkü twitter'dan sürekli ilan ettim- Kasım benim doğumgünü ayım. 16 Kasım'da doğdum, sıkı da bir akrep burcuyum. Eh en sevdiğim ay kapıya gelip dayandığına göre, bunu kutlamalıydım değil mi? Kendime en güzel hediyeyi bulmak çok da zor olmadı:)


Geçtiğimiz hafta kuzenim buradaydı, beni ziyarete gelmişti. Hazır gelmişken biraz alışveriş yapmaya karar verdik ve 9. Bölgedeki ünlü Galleries LaFayette'te aldık soluğu. Kenzo'ya da bayıldığım montlarına bakmak için şöyle bir uğramıştık ki, bu güzellikleri gördük! Kuzenim sarı siyah modelini hemen satın aldı, ben ise kasımı bekledim ve bu siyah-beyaz güzelliği dün koleksiyonuma ekledim. Vans,Superga ve Keds gibi sade, her kombin altına rahat kullanılan ayakkabıları seviyorum ve bu siyah-beyaz model bence bana bir hayli eşlik edecek. Henüz giymedim ama, onları bir gezintiye çıkarmak için sabırsızlanıyorum. 
Bu arada kendime aldığım diğer doğumgünü hediyemi görmek isterseniz, instagram hesabımı ziyaret etmeniz yeterli. Müzik dinlemeyi çok seven bir insan olarak, onunla ilintili bir hediye aldım, çok da memnunum. Instagram kullanıcı adım ibegum, yok ben kullanmıyorum derseniz twitter'dan da paylaşmış bulundum kendisini. 
Kenso'nun Vans ile olan işbirliğinin diğer meyvelerini görmek içinse, sizi buraya ışınlayalım. Umarım ayakkabıları beğenmişsinizdir, ben kendilerine bakmaya doyamadım. Umarım göründükleri kadar rahatlardır da! Hepinize iyi pazarlar, sevgiler. :)


2 yorum:

atış serbest!