14 Eylül 2010 Salı

aranıyor!



bulamadım,bulamadım.bu renkleri aramadığım yer kalmadı desem yeridir.özellikle de 505! konudan konuya atlıyorum ama,böylesi daha güzel.konusuz blog.çok şekilli.neyse,insanlık namına bu renklerden birini gören,bilen,denemiş olanlar varsa bana bir haber uçursun.509 beklendiği gibi çıkmamış ama Chanel bu,en kötüsü bile fenomen olabilir.Bu sezonun trendi Khaki kardeşlerin de en solda duranı en iyisi.407-jade'i görünce ne alaka yani yeşil?!&% olabilirsiniz ama,denedim.muhteşem.O anda almadım.Evet salaklık edebiliyorum bazen.Hoşgörün.

4 yorum:

  1. Chanel 505 pek pek güzel ve bu işine yarar sanırım:

    http://www.amazon.com/Chanel-Particuliere-505-Nail-Vernis/dp/B00332WMHQ/ref=sr_1_fkmr0_1?ie=UTF8&qid=1286017829&sr=8-1-fkmr0


    Bu arada kendi bloguma da beklerim, seveceğini düşünüyorum:)

    sevgiler,
    lacivertojelikız.

    http://lacivertojelikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. dünyanın en büyük havalimanlarından biri olan singapur havalimanı'nda sadece tek bir terminalde ve terminalin sadece tek bir chanel standında ve sonuncu chanel 505 benim oldu. hatta o kadar kalabalıktı ama o kadar kararlıydım ki, ben değil eşim buldu çıkardı chanel'in ürün çekmecelerinden! kendi işimizi kendimiz gördük yani:) ama değmedi mi, değdi!

    YanıtlaSil
  3. :) buldum ben de en sonunda.ama şimdiki gözdem riva.jade ise hala kayıp:(

    YanıtlaSil
  4. riva muhteşem! bir de khaki rose. tam kışlık:)

    YanıtlaSil

atış serbest!